کد خبر : ۲۲۱۶۶۸ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۸/۱۹ ساعت ۰۲:۴۶


جوابیه آموزش و پرورش دزفول به پخش یک خبر در خصوص «نفوذ صوفیه در شهرستان دزفول»

آموزش و پرورش دزفول در پاسخ به گفته رادیو ایران (بخش پیک بامدادی) در خصوص پخش خبری مبنی بر«نفوذ صوفیه در شهرستان دزفول» که قسمتی از آن را به آموزش و پرورش ربط داده بود، جوابیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبر دز(دز ان ان) به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، آموزش و پرورش دزفول در پاسخ به گفته رادیو ایران (بخش پیک بامدادی) در خصوص پخش خبری مبنی بر«نفوذ صوفیه در شهرستان دزفول» که قسمتی از آن را به آموزش و پرورش ربط داده بود، جوابیه ای را صادر کرد که عیناً در ادامه می آید: در تاریخ  15 آبان 95  گزارشی مبنی بر نفوذ صوفیه در شهرستان دزفول از رادیو ایران (بخش پیک بامدادی) پخش گردید و پس از آن نیز در برخی سایت های اطلاع رسانی محلی منتشر شد.

 در قسمتی از این گزارش به نفوذ صوفیه در آموزش و پرورش اشاره گردید و اعلام شد که تعداد زیادی از مدیران مدارس وابسته به این تشکیلات و فرقه ضاله هستند که موجب اعتراض و نگرانی شدید جمع کثیری از همکاران محترم فرهنگی ، دانش آموزان و والدین آنان گردیده است لذا به منظور تنویر افکار عمومی  موارد ذیل جهت اطلاع عموم به شرح ذیل اعلام می گردد:

1- اساساً انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در چارچوب قانون و با کسب استعلامات لازم از مراجع ذیصلاح صورت می گیرد، از جمله شرایط انتصاب مدیران، اعتقاد و التزام  به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عدم وابستگی فکری و عملی به فرقه های ضاله می باشد. لذا صراحتاً اعلام می گردد مطالب مطرح شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد و مطمئناً در صورت دریافت هرگونه خبر و گزارش مستند در این خصوص بلافاصله برابر مقررات اقدام خواهد شد.

2- تمامی فرهنگیان خصوصاً مدیران و معاونین و مربیان مدارس اطلاع دارند که طی چند ساله اخیر دوره های مختلف ضمن خدمت آشنایی با اصول و اعتقادات فرقه های ضاله و صدها همایش و مراسم سخنرانی جهت روشن سازی و پاسخ به شبهات توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در آموزش و پرورش دزفول برگزار گردیده است که این مهم در سالهای اخیر با شدت و حدت تمام صورت پذیرفته شده و از هرگونه نفوذ این جریانات به دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با حساسیت وافری ممانعت به عمل آمده است.

لازم به توضیح است با توجه به مطالب فوق از زمان پخش این خبر بدلیل عدم صحت و غیر واقعی بودن آن، اعتراض شدید بسیاری از همکاران محترم جامعه خدوم فرهنگی را در پی داشته است که انشاء الله با اعلام این جوابیه رضایت خاطر همکاران عزیز فرهنگی فراهم آید.

در پایان از همه دلسوزان و صاحب نظران انتظار می رود که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این زمینه و موارد مشابه، اخبار و گزارشات مستند خود را به این مدیریت ارسال نمایند و اطمینان کامل داشته باشند که موارد ارسالی در اسرع وقت پیگیری خواهند شد.

برچسب ها: آموزش و پرورش دزفول صوفیان رادیو دزفول